GRATTIS!



Först och främst vill jag tacka för alla underbart fina tävlingsbidrag, kunde jag skulle jag vilja ge er alla varsin Deluxe-box! Ni är verkligen bäst :) Vann ni inte, oroa er inte. Det kommer en sjuuukt bra tävling inom kort! :D

Följande tre har vunnit Twilight Deluxe Edition:
Bella
Linn
Angelica
-Klicka på namnet för att komma till vinnarna, Angelica tävlade via email på adressen [email protected]

Jag skulle uppskatta om ni hörde av er till min mail, skriv namn och adress så skickar jag boxarna! :D
GRATTIS igen! :)

Kommentarer

Åå jag vann! :D Tack så jättemycket! Blev superglad när jag fick reda på det! Du gjorde verkligen min kväll till den bästa - tack! :) Skickar ett mail nu :) Många kramar <3

2009-11-15, 20:02:30
angelica

åhhhhh tack så jättemycket!! ska skicka mejl till dig med min address:)<3<3

2009-11-15, 20:42:49

Grattis:)

2009-11-16, 17:48:33
Josefin

Grattis Angelica!! Filmkväll hos dig snart hoppas jag :)

2009-11-16, 21:38:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback