300



Det här är mitt trehundrade inlägg och så tänkte jag.. Jag borde skriva om något speciellt, något som verkligen är speciellt. Frågan är bara vad.. Och tja, det var ju inte så svårt egentligen. Jag ska skriva till er, kära twihards!

Att ni lämnar så fina kommentarer gör mig varm inombords, att ni klickar in er här så ofta och att ni tycker om bloggen. Det betyder verkligen mycket för mig!
-Tack!
Jag hoppas verkligen att ni fortsätter vara så underbara. Det här är något jag lägger många timmar varje dag åt och jag skulle självklart inte göra det om jag inte älskade det, men det är väldigt mycket på grund av er som jag älskar det så mycket :)

En stor kram till er underbara, underbara läsare! Och ni ska veta att jag tycker att NI är bäst :)


Kommentarer

Tack själv, att du tar dig tid & orkar :)

Du får gärna skriva lite om dig själv, skulle vara roligt att se vem det är på andra sidan, haha.. Kram

2009-10-23, 18:49:25
Tessie - Flower ♥http://tessieflower.blogg.se/

Tack! För att du lägger ner din tid och ork för att göra oss nöjda :D Och jobbet du gör är toppen! Fortsätt så =')

Kram <3



PS. 27 dagar kvar, JIPPIE! :D<3

2009-10-23, 19:22:00

Ja som andra redan har skrivt: Tack! För att du orkar sitta och leta fakta och bilder från allt som har med TTS att göra. Jag tycker att du har den bästa twilightbloggen av alla!

2009-10-23, 19:53:07

precis som Nadine och Tessie säger tack för att du tar dig tid.

Ska du gå på midnattsvisningen?

2009-10-23, 19:57:28
Hanna Booooogreeeeeen

Du gör ett jätte bra jobb, verkligen ett skitbra jobb! hoppas du fortsätter länge för du är tusen gåånger bättre än twilightsweden osv... :)



( fin bild förretsen :)

2009-10-23, 20:11:18
IDA

Om det är du på bilden så är du väldigt söt :) Btw din blogg är grym ;)

2009-10-23, 21:09:52

är de du på bilden, dum fråga kanske, fin du är ialla fall! o tack själv förstås! det är ju toppen din blogg!

2009-10-24, 12:54:56

Det är jag som ska tacka! Utan dina inlägg, så skulle man ju inte fått alla smaskiga detaljer och sånt. Älskar verkligen den blogg! Kramar <3

2009-10-24, 15:58:04

gud , är det du ? gah , varför är vissa både otroligt bajssnygga och har typ talang nog att driva värsta asgrymma bloggen . jag känne rorättvisan änna hit .

2009-10-26, 10:11:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback