ännu ett klipp..



Ännu ett klipp kommer snart att finnas att titta på, nämligen när Edward lämnar Bella. Konversationen kommer se ut ungefär såhär:

Edward is waiting for Bella at her house, because they need to talk. He tells her he needs to leave Forks because Carlisle is raising suspicions in town.
At first Bella is convinced that Edward wants to take her with him, but then starts realizing that’s not the case.
She asks Edward: “What do you mean by “us”?”. He responds: “Only my family.”
Bella gets upset. Tells Edward again that the incident with Jasper was nothing, and Edward answers that is exactly the problem: “Nothing compared to what could have happened.”
He tells her she doesn’t belong in his world. Bella answers “Well, that changes many things.”
That is when Edward says line we’ve seen in the trailer “This is the last time you’ll see me.”
Bella tries to convince him to stay, that she’s not afraid to lose her soul, but Edward doesn’t give in.
The scene ends with Edward leaving. Screen then goes to black and we see Bella fall to the ground.


Mina fråga till er, vill ni se det?

Kommentarer

ja!! lägg upp det!! snälla !! :D

2009-10-22, 18:34:28

Absolut!

2009-10-22, 19:06:39

Nej, jag vill helst inte. Har läst att det är jättelångt och den scenen är något som jag helst vill spara till den 19e. Men du gör såklart som du vill, varna bara innan du lägger ut den snälla haha :)



Du gör ett strålande jobb, du borde höra det varje dag!

2009-10-22, 19:10:48

Jag tror jag faktiskt inte vill se det, väntar heldre till jag ser hela filmen.

2009-10-22, 19:12:12

tror faktiskt inte jag vill se den, får se om man kan hålla sig!

2009-10-22, 20:25:57

Nej! Detta är en av de scenerna som jag faktiskt inte vill se. När man läser stycket i boken, börjar jag ärligt talat nästan att gråta och jag vill verkligen känna samma känsla när jag ser filmen. Om jag ser det innan kommer det inte alls bli samma känsla sen, jag vill spara de absolut bästa bitarna.

Jag tror verkligen att filmen kommer bli så otroligt bra!

Många kramar <3

2009-10-22, 21:12:46
Hanna Booooogreeeeeen

Hej! Jag vill jätte gärna se det, så snälla lägg upp det?:D

Du kan ju ha en varning för de som inte vill se?:)



(gillar din blogg otroligt mycket!:):)

2009-10-22, 23:09:20

åhhh längtar,men tror jag vill vänta och se tills filmen kommer

2009-10-23, 18:21:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback