biljettsläpp!




Imorgon klockan 07.00 släpps biljetterna till midnattsvisningen av New Moon!!

Vad är en midnattsvisning?
Det kallas midnattsvisning då de visar Twilight den 19 november och New Moon ca 00.00 den 20 november.

I vilka städer kommer en midnattsvisning att visas?
Jag är inte säker, men jag skulle gissa på storstäder så som Stockholm, Göteborg, Malmö o.s.v

Vart kan man beställa biljetterna?
De kommer att finnas på på sf's hemsida samt på plats (alltså på själva bion)

Vad är åldersgränsen?
Just nu ser det ut som att den är fr.15 år, men jag vet inte helt säkert förrens imorgon!

Hur mycket kommer de att kosta?

ca 200:-

Om man inte ska se midnattsvisningen, beställer man fortfarande biljetterna imorgon?
Nej, ska man inte se midnattsvisningen släpps biljetterna den 4 november!!! :D

Observera att detta endast gäller SF's biosalonger. Så fort jag vet något mer lovar jag att skriva det här direkt!

källa

Kommentarer

Åh synd att man bor i kalix.. norrlands minsta håla :(

2009-10-20, 23:02:24

Jag kan inte hitta var man beställer biljetterna på sf's hemsida.. PANIK. Hur gör du?

2009-10-21, 07:55:46
Sandra Marinonihttp://marinoni.blogg.se/

sv; du behöver inte sakna mig mer! (A)

och vetu - jag har lite ideer på din design, satt och klurade på flyget.. haha! kan du skicka några bilder du vill ha med?

2009-10-21, 14:28:48

neeeeej :) kolla mitt senaste inlägg. JAG SVÄVAR PÅ MOLN! :)

2009-10-21, 14:32:13
Sandra Marinonihttp://marinoni.blogg.se/

sv; haha, aaaw, vad söt du är! men det går super med internet och så här - och jag har farfars dator med mig så allt går bra :D



goood :D well, det är bara att skicka på, så väljer jag ut lite ;P

2009-10-21, 14:44:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback