nytt klipp!

Kära twihards, här kommer ett nytt klipp, men INTE det jag skrev om tidigare ikväll. I det här ser vi volturi och när de vill döda Bella, Edward flyger på Felix och blir kastad osv.
Jag satt länge och dividerade om jag skulle våga mig på att se den eller inte, det känns som sagt som att de släpper ut stora delar av filmen, redan. Men å andra sidan är det en helt annan känsla att sitta där i biostolen natten till den tjugonde och se den så, jag kunde inte låta bli. Med hjärtat i halsgropen kan jag säga att det kommer att bli den bästa filmen många av er (och mig medräknad) har sett. Chris är en geni.

Väljer ni att se klippet vill jag mer än gärna veta vad ni tycker om det!
Och hörrni, era kommentarer värmer otroligt mycket. Att ni tycker om bloggen gör mig varm inombords, TACK!


Kommentarer
lina

OMG OMG OMG OMG.. JAG DÖÖÖRR..rikgit grymt

2009-10-22, 23:38:16

Åååh, jag hatar mig själv. Jag lovade att jag inte skulle se, men jag kollade ändå ... både på the break up scene & på the fight scene. Suck. Skjut mig snälla... Fast började gråta. Duktiga Chris <3

2009-10-23, 00:28:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback