svar på frågor



Jag fick några frågor från en anonym läsare, här kommer svaren:

1. Vem gillar du mest Edward eller Jacob?
Svar: Jag ser hellre att Bella är med Edward, annars älskar jag de båda!

2. Hur tror du att en vanlig dag skulle sett ut för dig om du var en kändis?
Svar: Oj, sånt är jättesvårt att föreställa sig. Men att gå upp vid lunch, äta ute, ta en shoppingrunda med vänner och sedan slappa vid en pool eller något skulle inte vara helt fel. En och en annan gala (jag får ha på mig balklänningar varje dag, yay!) per dag skulle jag inte heller tacka nej till. Och att bli proffessionellt fotograferad ett par gånger i veckan vore en dröm.. Ska jag fortsätta med att jag skulle försöka snärja Robert?.. Nja, det förstod ni säkert redan ;)

3. Vilken scen gillar du mest i Twilight?
Svar: Jag tror att jag måste säga baseball-scenen! Jag får rysningar bara jag tänker på den :) Sedan älskar jag scener som på ängen, när de kysser varandra i Bellas rum och såklart.. balen! :D

4. Vad skulle twilight boken egentligen heta?
Svar: Twilight skulle egentligen heta "Forks" :p

Kommentarer
anonymeN

Jag har bara en fråga;

eftersom du har valt mina frågor, har jag vunnit nått då?

2009-10-23, 21:01:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback