tävling!



Nu mina kära Twihards hoppas jag att ni trillar av stolen av glädje -eller ptja, ett litet glädjetjut kan jag väl få iallafall? :)
Priset till er underbara läsare är nämligen tre stycken -JA, TRE stycken TWILIGHT - DELUXE EDITION!



Nu är jag inte säker på sakerna i högerspalten då de inte står med på cdon.com där jag har beställt dom. Men som de brukar säga, den som lever får se. Eller i detta fallet, den som vinner tävlingen får se! :D
Som ni säkert förstår har jag inte chans att dra en vinnare nu då jag inte har filmen i min ägo (den kommer förhoppningsvis till mig omkring den fjärde november!) Så det är ett litet tag kvar men vem skulle inte vilja ha ett Twilight-maraton kvällen innan New Moon och vad skulle vara bättre än denna då? :D 

Nu fina läsare, vill jag verkligen höra vad ni ALLA tycer om det fina priset! Då jag har betalat detta själv skulle jag älska att höra era tankar om det!

pssst! Bara för att ni har fått reda på priset glömmer ni väl inte frågestunden? :)

Kommentarer

Aaaa! Älskar det verkligen!! Jag bara gapade när jag läste vad man kunde vinna - superpris verkligen! Nu väntar jag bara på att få reda på vad jag ska göra för att kunna tävla om detta underbara priset! Många kramar! :)

2009-10-02, 21:05:10
whenthesunshineshttp://whenthesunshines.blogg.se/

sv: tack<3 jag mår mycket bättre nu:)



bra pris:)

2009-10-02, 21:29:10
Sandra Marinonihttp://marinoni.blogg.se/

sv; haha, men vad ÄR sticky-inlägg? förklara för mig, jag har förmooodligen ett annat ord för det hela ;)



ååååh, måste se!



fyfan va niiiiice :D

2009-10-02, 21:57:51

JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!!! (!!!!!!!!!!!!) MER ÄN NÅGONSIN NU . OCH JAG ÄR LEDSEN , JAG RAMLADE INTE AV STOLEN . JAG DOG FOR GENOM HIMLEN OCH ÅTERUPPSTOD . OCH REV SÖNDER MINA STRUMPBYXOR PÅ KUPPEN . SÅ NU HAR JAG INGA FLER . JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ! JAGVILLJAGVILLJAGVILL VINNA !!!!!!!!!!!! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) PUSS*

2009-10-02, 22:03:47
feliciahttp://e

sv; ja , strumpbyxor behövs snarast . sitter och hoppar i soffan nu , både för dethörar och IDOL (:

2009-10-02, 22:27:54

Åh! Underbaaart!

2009-10-02, 22:42:11

men guuh, älskart ;D jag ramlade verkligen av stolen här erica haha ;b superbra pris, du är verkligen en toppenbloggare, att du betalat det själv med visar att du verkligen bryr sig om dina läsare, så än en gång jättebra :D

2009-10-02, 23:17:46

ja hörre du de va ju RIKTIGT bra gjort att ta ansvaret elr vad man ska säga att ordna ngnting som dessa helt själv! även ett väldigt bra knep att få fler läsare, vilket jag tror definitivt du kmr få metänke på det pris du har kostat på! ;) imponerande! hehee, nu skulle man bara vlija veta hur man kan vinna detta :D

2009-10-02, 23:20:24

waaaoooh!

ja här får du glädjetjut i alla fall! ;D - och du hade rätt, I DID love it <3 !

haha, ooh så nyfiken på hur man ska kunna vinna , för nu är jag riktigt tävlingsugen hihi ^^

tror inte du kunde välja ett bättre pris.

och du är verkliiigen den bästa bloggen jag någonsin läst , och jag har läst en hel del...

din blogg borde tipsas om i tidningar för tusan, så att alla kunde få läsa den!

kraaamar!

2009-10-02, 23:35:52
Tessie - Flower ♥http://tessieflower.blogg.se/

GUD!!

Jag älskar tävlingar :D

Och så är det ju bästa priset man får oxå ^^

2009-10-02, 23:59:56
S A N D R A T J U L I N Shttp://sandratjulins.blogg.se/

åååh va roligt! jag vill vara med :D

2009-10-03, 01:03:06

Så sjukt bra gjort! Gud vad snäll du är som köper dem för egna pengar och sen lottar ut dem till oss läsare. Du är verkligen bäst!

2009-10-03, 11:34:02

Speechless. Detta är helt perfekt i mina öron ;) Kan inte vänta på att få vara med och tävla!

2009-10-03, 11:41:31

GUUUD VAD ROLIGT:D Underbart pris!!! Verkigen!

You made my day! :D

2009-10-03, 12:56:02

Jag skulle verkligen dö för det priset, eftersom jag kollar på filmen ca tre-fyra gånger i veckan skulle detta vara det mest ultimata priset, när kan man vara med och tävla?? Kram

2009-10-03, 13:13:41

Superbra pris, verkligen :D Nu väntar jag bara på när man kan anmäla sig till tävlingen, hihi!

2009-10-03, 14:03:28

riktigt bra pris du har fixat! ska vi se om det kanske går att toppa med ett armband? ;) hah det vore kul!

2009-10-03, 14:29:32

guuu va kul!"!!!!! helt underbart!!! jag kommer ju lätt vara med ;)

kram

2009-10-03, 18:48:52

Yeho! Ett dunderbra pris! jag ha rinte sett någonstans hur man anmäler sig, men de kommer antar jag. kram

2009-10-04, 21:02:13
Hanna Booooogreeeeeen

Hej! Jag undrar bara hur man deltar i tävlingen?



( jag vet inte om jag har missat dtet totalt, så jag låterkanske helt korkad nu men ja)



Någon som vet?:)



erica. DIN BLOGG ÄR SUPERBRA!:) bästa twilightbloggen änsålänge:)

2009-10-10, 02:28:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback