woho! 81 nya new moon bilder

Ja ni läste rätt... ÅTTIOEN NYA BILDER :D Men en liiten varning, det innehåller BIG TIME spoilers!! Vill ni inte se scener som inte har visats på bilder eller i trailers ska ni inte titta på videon!

-HA! Som om ni twihards skulle KUNNA hålla er från den ändå?! ;)
TITTA OCH NJUT! :D

EDIT! Den här videon ska funka, har du problem med att se den? -Kommentera! :)




Alltså, jag dog.
Jag älskar alla bilder. Den som fortfarande har tvivel om hur bra filmen kommer att vara, är du knäpp?! Titta en gång till på bilderna och bli förundrad, eller dazzled kanske är ett passande ord ;)

Kommentarer

OHERREGUD VAD JAG DOG NÄR JAG SÅG DOM DÄR! jAG SATT LIXOM OCH TJÖT! aww, speciellt när jake låg o sov då smälte jag och tjöt ännu mer :') jag längtar så fruktansvärt mycket !

kram. :)

2009-10-01, 20:44:43
Tessie - Flower ♥http://tessieflower.blogg.se/

GUD. SÅ. BRA!

Blir tokig snart!

Kan inte filmen komma NU?! :o



Kram <3

2009-10-01, 20:51:57

asså jag håller på att döö tack för att din blogg existerar asså det är så många känslor jag vill se den NU!!!!!faaaan asså jag fick till och med lite tårar och jag vet inte ens varför kanske låten hahhaha men jag ska lägga den på min blogg osså och ska länka ha de så bra

2009-10-01, 21:28:58
Sandra Marinonihttp://marinoni.blogg.se/

fan, och det funkade ju inte..

2009-10-02, 12:36:52

riktigt, riktigt frestande att vilja titta - men jag tror jag får hålla mig nu.. det är så många trailers och bilder som har kommit ut nu, att det knappt finns några fler överaskningar av filmen kvar att se! men som sagt.. otroligt frestande ändå (:

2009-10-02, 17:01:39

Herregud! Alla bilder var verkligen helt underbara!! Längtar så j*kla mycket!! :D

Kramar

2009-10-02, 20:32:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback