eclipse hus



Jag har tidigare visat bilarna som kommer att användas i Eclipse, nu är det dags för två stycken hus.

Det första vet ingen riktigt vad det ska användas till, det är på reservatet. Tjejen som har tagit bilden säger att "Om jag inte visste bättre skulle jag tro att det var Cullens hus, men de har redan ett stort vackert hus, så jag ser ingen anledning att ändra det. Dessutom bor de inte på reservatet. Så jag vet inte vad det är till för, det kan vara vad som helst!"
eclipse house

Det andra huset är antingen Sam eller Emilys, hon är inte säker på vilket rykte som är sant ännu. Men här kommer bilden!
house eclipse
källa

Vad tror ni? :D


Kommentarer

Svar: Ja, men seriöst, hur mycket händer egentligen på de 600 sidorna? Och hur tråkig kommer inte första filmen att vara? De gifter sig och hon blir gravid, jag menar, det är inte så kul. Att det inte ens är någon fajt i slutet är tillräckligt tråkigt redan så, ja, en film blir mycket bättre!

2009-09-25, 18:38:31

Tack så mycket huset högst upp var ju super coolt! :D

2009-09-25, 18:42:23

Det skulle vi kunna göra, problemet är att jag inte förstår mig på det där :P har försökt, men funkade inte!

tack:) hihi vad gulligt!

2009-09-25, 18:58:41
Emmy

Kan det inte vara Sue Clearwaters hus då? Eller jag vet inte... :P

2009-09-25, 21:11:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback