ha ha ha


Lite deppig såhär en måndagskväll? Ingen fara, jag bjuder på uppmuntran! :)








Kommentarer

HAHAHAHA, jag älskar den sista bilden! Skratta så jag höll på att grina när jag läste det i boken också, underbart att jacob kunde skämta så där :D

2009-09-07, 20:43:20

Verkligen sjukt grym blogg! :D

Tänkte fråga dig en sak, vet du hur tidigt man kan förboka biobiljetter till New Moon? Måste man verkligen vänta tills den börjar gå på bio? Kommer ju va näst intill omöjligt att få tag i biljetter då.. Tänkte om du kanske visste de :)

2009-09-07, 21:31:33
mia

verkligen grym blogg! du verkar skriva så mycket mer än vad de andra gör, roligare grejer liksom! :D



och HAHAHAHAHA, klockrena bilder! Jag älskar sista bilden! Trillade av stolen här av skratt :D tack!

2009-09-07, 22:35:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback