kristen och robert bekräftar..




Deras romans?!

- Ja, enligt Harper's Bazar talar 'on-screen'-paret tillslut ut om deras romans även 'off-scren' i deras decembernummer.
Såhär säger en anställd pm paret:
"Rob and Kristen were relatively open about their relationship,”
says a Harper’s employee who accompanied the couple to an Aug. 20 photoshoot for the magazine."
"Rob och Kristen var relativt öppna om deras förhållande, säger en Harper's anställd som följde med paret på en fotosession den 20 augusti för tidningen."

Detta skulle alltså betyda att månader av spekulerande och rykten faktiskt skulle stämma.
Vad tror du, är det sant eller bara en reklamkupp för att få folk att köpa tidningen i december?

källa och källa

TACK ANONYM!
-Tipsa mig jättegärna om ni vet en nyhet jag inte har skrivit om!! :D

Kommentarer

Tror faktiskt inte det är sant. Det är säkert bara skvaller som de skriver för att tidning ska sälja. Men man kan ju alltid hoppas, jag tycker de passar väldigt bra ihop!

2009-09-25, 20:41:43
whenthesunshineshttp://whenthesunshines.blogg.se/

har hört mycket skvaller om det här och det är ju många tidningar där de har "talat ut" om att de är tillsammans så jag tror att det kan vara reklam. Men de skulle vara perfekta tillsammans:)

2009-09-25, 23:53:01

jag tror det först när de säger det i en typ intrervju där man får höra direkt från dom och int typ omskrivna tidningar eller vad andra säger om det :)

vad tror du?

kram

2009-09-26, 14:48:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback