myselipys :)



Hur mysig är inte den här bilden på Taytay, Kristen och Rob? :]

Kommentarer
Sandra Marinonihttp://marinoni.blogg.se/

sv; jaa, men eller hur!

hahah, i fosterställning löser sig det mesta (A). aaaw, det tror jag allt att du är också :D



åååh, så spännande! ska börja klura (A)

2009-09-14, 17:51:56
Tessie - Flower ♥http://tessieflower.blogg.se/

Jätte sör bild! :D

2009-09-14, 17:52:38

Ja, det ska hon faktiskt :) Det är finast så. Hur är det förresten mellan Robert och Kirsten? Dom hade väl någon liten romans utanför filmen också har jag läst... vet du om det stämmer?

2009-09-14, 18:10:18

svar: ja, eller hur?? det ska vara brunt och långt, rakt. Inte kort och svart. Gillar inte det på henne :S

2009-09-14, 18:44:18

Sv: Såklart att jag ska kolla in din blogg igen, jag älskar ju Twilight <3 Jag hoppas att du kollarin min blogg igen :)



Kram/Loowly

2009-09-14, 18:57:29

åh, vilken koll du har! jo, jag tycker också att dom borde vara tillsammans, fast jag har ju fått uppfattningen av att rob är lite av en player typ, så egentligen kanske han inte är så bra för lilla kirsten för hon verkar så söt och gullig haha! men som du säger, såklart vill man att ens favoritpar ska vara tillsammans i verkligheten också! det vore ju himla roligt :) fast jag tycker inte att kirsten är så himla fin om jag ska vara ärlig. hon känns som en pojkflicka medan rob är världens hetaste människa på jorden :D

2009-09-14, 20:26:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback