hope for haiti visas på mtv!

Vill ni se Robert visa sin godhet (..och tja, sin snygghet) när den är som allra bäst? Slå på Mtv klockan 02:00 på fredagnatt!

Som jag nämnde i inlägget innan detta kommer Jay-Z och Bono att uppträda och nu har ännu ett artistnamn anslutits. Ingen mindre än Bruce Springsteen! :D
George Clooney anordnar (som jag också tidigare nämnde) galan med hjälp av CNN-reporten Anderson Cooper som befinner sig i Haiti och Wyclef Jean från New York.

Och som om detta inte vore nog, här är några av de kändisar som antingen presenterar, uppträder eller tar emot bidrag via telefoner på galan: Zac Efron, Justin Timberlake, Taylor Swift, Brad Pitt, Shakira, Christina Aguilera , Sandra Bullock, Renee Zellweger, Alicia Keys, Courtney Cox och Colin Farrell!

Vad tror ni?
Ska ni titta? :D

Kommentarer

jag ska absolut titta om jag kommer ihåg (:

2010-01-20, 18:56:39

Självklart ska man kolla! Och jag blir helt varm i kroppen när man ser namnen på de som ska medverka, att de faktiskt bryr sig och vill hjälpa till. Hade det gällt någon annan gala (ej välgörenhet) skulle så stora namn aldrig vilja svara i telefon. Sånt värmer!

2010-01-20, 19:34:45

Jag ska absolut titta! Hoppas allt är bra med dig erica! kram

2010-01-20, 20:53:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback