angående eclipse-postern

Jag vet att många av er inte tyckte om Eclipse-postern. Jag trodde verkligen att ni skulle det så jag blev överraskad som sjutton. Därför tänkte jag visa er closeup's och en liten jämförelse. Ni kanske ändrar er.. Lite iallafall :)


Här är alltså jämförelsebilden, mina favoriter är:
Edward: Jag gillar Edwards hår mest på Twilight-postern men själva Edward på Eclipse.
Bella: Jag tycker faktiskt att Bella är snyggast på Eclipse-bilden. Oavsett om peruken är lite för hög i pannan. Jag tycker att hon ser mest ut som den Bella jag föreställer mig.
Jacob: Jag tycker att Jacob är snyggare på Eclipse-postern (..kanske för att han håller huvudet upprätt) men jag gillar färgerna och ljuset mer på New Moon-postern. Han ser lite.. fettig ut i ansiktet på Eclipse-postern?!

Vad tycker ni kära Twihards? :)

Nu till mina closeup's som jag för övrigt har hittat här






-Jag vet att någon kommenterade att hennes ögon var olika mycket öppna, men på ovanstående bild ser ni att bägge är lite halvöppna. Någon som tillsammans med hennes halvöppna mun är lite av hennes signum.




Sådär mina fina läsare. Skulle vara jättekul om ni vill kommentera, tycker ni om postern lite mer nu? vem är er favorit och varför? vem ogillar ni minst på postern, varför?


Kommentarer

Gillar mest...



Edward: Eclipse

Bella: Twilight

Jacob: Eclipse

2010-03-24, 21:36:09
ToxicExistence ♥http://toxicexistence.webblogg.se/

Jag håller faktiskt med dej om att Bella blev mycket bättre i Eclipse, mer som själva Bella i boken som jag föreställt mej :)



Och oxå en sak som du sa! Att Jacobs ansikte... skiner? I Eclipse postern, lite kontigt. Fast jag älskar Eclipse posern lika mycket som alla andra, den har något som representerar boken i sig. =D

2010-03-24, 21:45:48

Tycker att bella N.2 då new moon så ville man bara kolla men tredje bilden är finare än ettan så den är okej men edward inte alls fin men jacob always Hot haha.

2010-03-24, 21:52:53

gillar ändå new moons poster bäst :P

2010-03-24, 22:14:08

jag gillar eclise postern, tycker den är snyggast av alla tror jag. jag gillar också bella bästa av alla, edward kan jag inte avgöra och jacob tycker jag är bäst i new moon

2010-03-25, 19:01:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback