ikväll gäller det!!




Ja hörrni, dagen är kommen. Dagen jag längtat efter sedan i mars, det känns underbart eller vad tycker ni? För oss som ska se midnattsvisningen kommer dagen inte att kunna sluta bättre. Jag är 100% säker på att vi inte kommer att bli besvikna på varken upplevelsen eller filmen.
För er som ska se midnattsvisningen, ÄR NI TAGGADE?
Någon som ska gå i Jönköping?

För er som ska se den på premiären imorgon, vill ni att jag ska berätta vad jag tycker om filmen imorgon förmiddag? Vill ni isåfall ha känslor, spoilers eller något annat?
Kommentera är ni söta :)

Kommentarer

I know! Så mycket jag har längtat!! Tänk när man sitter där i biomörkret - helt otroligt! Snart bara sju timmar kvar!! :D

2009-11-19, 16:49:51

JAG SKA SE DEN! Jag kommer DÖ! Är så glad, så glad, så glad... :D och berätta gärna vad du tycker om filmen.

2009-11-19, 16:58:43

Jag vill gärna veta vad du tyckte om filmen! Men säg inte alldeles för mycket bara:)



Kram

2009-11-19, 19:25:47

Berätta om vad du tycker om filmen och om vilka känslor man får av den :)

Blir det väldigt sorgligt när Edward lämnar Bella så det är risk för att man behöver näsduk? :P

2009-11-20, 09:52:57
rebecka borrespång.http://rebeckaborrespang.devote.se

Jag kom precis hem ifrån bion i i jönköping, och shit. vet inte vad jag ska säga, sjuuuuukt bra! grät nog 2/3 av filmen, hahah :)

2009-11-20, 19:31:42

Det var den absolut bästa filmen jag någonsin sett! Jag grät som ett litet barn när E lämnade B i skogen! Wöhööö!!! Haha, och mer tårar kom det när eftertexterna kom... Omigoood nu måste vi vänta till den 30 juni (dagen efter min födelsedag) för att få se Eclips!! :'(

2009-11-21, 11:00:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback