när släpps biljetterna?!



Den frågan har kommit in bland mina fina kommentarer rätt ofta på sistonde. Ni som INTE ska på midnattsvisningen, när köper ni biljetter?!

Jo, den fjärde -alltså på onsdag kommer biljetterna till New Moon so då visas den 20 november (på kvällen) att släppas på sf.se Jag skulle sätta mig vid datorn/telefonen i tid då de säkert tar slut relativt fort!
Detta är allt jag vet för tillfället, släpps biljetterna tidigare/senare kommer ni självklart kunna läsa om det här i bloggen!


Kommentarer

Åhhhhh vill ha biljeterna till filmen!

Den kommer typ att vara jätte spänande! :O :D

2009-11-02, 21:08:51
rebecka borrespång.http://rebeckaborrespang.devote.se

jag har fått mina biljetter nu, woho! här i jönköping tog dom slut på mindre än en timme, så jag är överlycklig. Haha! Förresten så vill jag bara berömma dig för din blogg, det är den första bloggen jag läser när jag vaknar, helt underbar!

2009-11-04, 12:36:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback