fun facts



fakta robert pattinson


Här kommer ett par roliga faktan om Robert Pattinson :D

- Framtills dess att han var 12 år gammal brukade hans systrar klä ut honom till en tjej och kalla honom för Claudia.
- På inspelningen av Harry Potter brukade han kräkas för att han var så nervös :p
- Någon snodde hans skosnören när han var mindre, nu bär han skorna -utan skosnören som ett slags signatur.
- När han fick rollen som Edward Cullen fick han hela säckar med hatbrev från tjejer som inte ville att han skulle vara med i filmen(!)
- När han skulle spela in första scenen i Twilight gjorde han sig illa "Jag gjorde inte ens ett stunt, jag skulle bara lyfta Kristen från marken och drog nästan av knäsenan för att jag inte hade gjort tillräckligt med knäböj. Det var väldigt pinsamt!"
- I Twilight tvingade Catherine honom att ha extentions, och han hatade dom.
- Han gillar pilkastning och biljard. Men när han gick på audition för Harry Potter ljög han och sa att han gillade snowboard och fotboll.
- Han brukade vara en kvinnlig handmodell :p
- Han säger själv att han är beroende av snabbmat.
- Han har storlek 45 i skor
- Han blev utslängd från skolan, två gånger!
- Hans favoritbok i The Twilight-saga är New Moon.
- Rob spelade Reese Witherspoons son i Vanity Fair, men hans scener togs ur filmen. Utan att någon sa till honom!
- Han är rädd för att flyga.
- Han hade ingen dejt till Oscars-galan, för att han inte vågade fråga någon (aaw!)
- Han är livrädd för att gå över övergångsställen då han är säker på att han kommer att bli påkörd.
- Han har en west highland terrier som heter Patty.
- Han har sagt att han är hemligt förälskad i Pippi Långstrump!!


Vilket är DITT favoritfakta? :D

Kommentarer

sv; (y) hihi , roliga fakta där , btw !

2009-09-20, 00:52:09

Rob är sååå het :D



sv: Tack, din med :)

2009-09-20, 01:05:30

Hej hej

Fin blogg!

Kramar!

2009-09-20, 11:38:33

Sv: Tycker jag låter som en bra idé! La precis till dig :)

Kram!

2009-09-20, 11:52:07
CASSI DA QUEEN<3http://casses.blogg.se/

okej! =) asså jacob var ju jättebra för Bella då han hjälpte henne att må bättre. MEN samtidigt fick han henne att bli kär i hnm! :@ ^^



jag med, fast vill att dt ska fortästta! vill veta vad som händer med volturi och renesmee? :O

2009-09-20, 14:42:54
Anonym

här ser vi att även filmstjärnor (och flickfavoriter) kan vara blyga när det kommer till att bjuda ut tjejer på dejt :D nu känner jag mig inte lika hopplös ;)

2009-09-20, 19:00:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback