twilightstuff




Jag tänkte visa ett par twilight-saker som finns att köpa. Som ni säkert vet finns det huuur mycket saker som helst så vill ni ha fler inlägg får ni säga till :)


"Stand by your vampire..." står det på den här t-shirten och #17 är självklart för hans ålder ;)


"Team jacob because Edward bites!"


"BET U CAN'T READ MY MIND" står det på den här snygga t-shirten


Är du team Jacob är det väl självklart att du också ska ha vargtassar? :D


Okej.. du kanske inte är sååå hardcore att du vill ha skorna. Men du älskar fortfarande Jacob?
-exakt!  Varför inte ett armband med honom på.. mhm!


Är du däremot på Edwards sida, varför inte satsa på en vampyrring? ;)



Som att kyssa Jacob och Edward.. ptja, nästan iallafall :)

Vad skulle DU helst köpa? :D


Kommentarer

Det gör jag! :)

Jag skulle köpa någon av Edwardgrejerna, för han är såklart min favvis!

2009-09-19, 15:11:04
CASSI DA QUEEN<3http://casses.blogg.se/

nej haha va roliga saker! vill ha allt, utom jacob sakerna ^^



men elr hur! men eclipse kmr ju komma på sommarn, tjoho :D

2009-09-19, 15:48:22
CASSI DA QUEEN<3http://casses.blogg.se/

åh, äru oxå team edward? ;D



tacktack! ha en bra kväll du med! =)<3

2009-09-19, 16:10:31
Sandra Marinonihttp://marinoni.blogg.se/

sv; hahaha, PERFEKT!



jaa, riktigt tråkigt! men men ;)

självklart håller jag mig till din blogg! men det finns massa frågestunder på twilightnews.se som jag vill läsa men inte kunnat eftersom det finns spoilers :P



hahah, jag är inte sånt där freaky fan så jag skulle aldrig köpa nån sånt där, men om jag var tvungen skulle jag köpa team jacob linnet!

2009-09-19, 16:16:20

skulle välja edwards, älskar jacob också men edward mest!

2009-09-20, 15:09:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback