vma, var? när? hur?



Jag har fått OTROLIGT många frågor om var man ser på VMA om man inte har Mtv. Och svaren, jag är verkligen inte säker. Men videon under detta inlägg kommer åtminstonde att sända från röda mattan. Det kan också sändra själva VMA, det skulle vara toppen.
Men ni vet hur jag är, jag har sökt runt i flera timmar nu och äntligen hittat ett par sidor som ska livestreama.
- elivestream
- stylehive
- pinoyjobless (här är det dock exakt samma video som den i inlägget nedanför, så förhoppningsvis funkar det! :D )
- justintv

Kommentarer
Sandra Marinonihttp://marinoni.blogg.se/

sv; aaaw, så glad jag blir ;D



ooohja, du kommer få den grymmaste designen! ;)



det är den sista jag håller på att läser, vet inte om jag skrev fel innan :p men jag tycker att det står stilla nu alltså.. men det känns som att det snart kommer att hända massa nytt ;D

2009-09-13, 22:09:42
Sandra Marinonihttp://marinoni.blogg.se/

sv; haha, jag HOPPAS att du inte kommer kunna vänta så länge (A)



oooh, jag ser fram emot det! ska ta och läsa ikväll tror jag - vill inte läsa varje kväll så den tar slut så fort.. haha ;D

2009-09-13, 23:35:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback