hm..

Jag fick en kommentar jag tog väldigt illa vid mig av.
Jag har varit otroligt lyckligt lottad här i bloggen och aldrig fått en elak kommentar, inte ens ett elakt ord. Förrens nu.

Jag har inte haft som mål att bli Sveriges största Twilightblogg, jag vet att det aldrig skulle kunna gå. Hur mycket jag än älskar Twilight och allt som har med det att göra har jag inte tid att uppdatera bloggen så många gånger som till exempel Twilight Sweden gör. Jag sitter redan flera timmar om dagen framför ett tiotal olika Twilightsidor, flera gånger per dag för att försöka få fram bra nyheter, sitter uppe på nätterna när det är galor och premiärer osv för att ni ska få nyheterna så fort som möjligt.
Jag gör det för att jag älskar det och för att jag tycker så otroligt mycket om era fina kommentarer. Och när jag får en sådan kommentar, som anklagar mig för att kopiera och skriva samma nyheter som Twilight Sweden, då tycker jag inte att det är kul längre. Då känns det som att jag lika gärna kan ge upp, att min blogg inte är speciell. Det finns redan ett stort antal andra Twilightbloggar att läsa.. Men seriöst, är det konstigt att vi rapporterar samma nyheter? Vi skriver om exakt samma saker, samma människor och det finns faktiskt inte mycket nyheter, hela tiden.
Jag hoppas att ni läsare vet hur mycket ni betyder för mig, hur mycket jag uppskattar era snälla kommentarer. Det är ni som får mig att skriva den här bloggen!

Kommentarer

Din blogg är perfekt som den är, det är bara en avundsjuk idiot som skriver sån elak kommentar!! Ta inte åt dig, för den personen som skrev den, har inget liv. älskar din blogg!

kramar <3

2010-01-16, 09:58:33
angelica

jag älskar din blogg! klart att det inte finns så mkt nyheter just nu! Jag har också blivit anklagad för att kopiera.. och jag blev jätteledsen..så jag lade ner min blogg på grund av det,lite onödigt kanske, men jag klarar inte av elaka kommentarer..MEN DU SKA ABSOLUT INTE LÄGGA NER DIN BLOGG! DU ÄR BÄST!!

<3<3<3

2010-01-16, 10:07:19

Hej! Hittade din blogg av en slump och kan säga att jag blev jätteglad över att hitta en twilightblogg:)Så jag tycker absolut inte du ska åt dig av en elak kommentar. Precis som du säger, så finns det ju liksom inte så mycket olika saker man kan skriva om Twilight. Även Twilight Sweden har ju hittat infon nån annanstans. Huvudsaken är ju att man skriver om något man tycker om. Och Twilightsagan är ju det bästa man kan tycka om:) Ha det så bra!

2010-01-16, 10:40:44

Vem sa vad?? ska vi klå upp henne eller?? DU har den bästa Twilightbloggen jag har sett! Du skriver om det som är interesant och inte bara massa skit, du gör allt för oss och att en person inte uppskattar det ska du skita i! VI ÄLSKAR DET DU GÖR ERICA! Btw, skriv hennes/hanns blogg så ska Hon/han få se på okonkret och elak kritik! VEM ÄR MED MIG??

2010-01-16, 13:08:49
ISABELLA

Jag tycker din blogg är riktigt bra och tycker absolut inte att du ska ta åt dig av den kommentaren! Tänk att vi är så väldigt många som älskar din blogg och skulle tycka det var jättretråkigt om du la ner din blogg! Fortsätt precis som du gör:)<3

2010-01-16, 13:15:22

Jag tycker att du gör ett fantastiskt bra jobb med bloggen, och jag tycker att man borde förstå det du har skrivit. Keep up the good work ;)

2010-01-16, 13:40:18

Usch då! Men då får jag säga att jag inte håller med den personen! Jag tycker du har de bästa nyheterna och du skriver med en personlig touch, vilket är superbra!

Och ja, hur lätt är det att hitta helt nya nyheter som ingen annan sida har? Det kan inte vara lätt.

Men ta inte åt dig åt kommentaren för jag tycker bloggen är jättebra som sagt och du borde inte ändra något med den. :)

Kram

2010-01-16, 13:58:27

Erica, din blogg är VISST speciell! Den är bäst - okej? Få aldrig för dig något annat, lyssna aldrig på de som är avundsjuka - för det är precis vad de är. Jag älskar din blogg och besöker den så mycket jag kan. Och varje twilightblogg som jag besöker, allihopa skriver tillslut om samma sak, för det är nyheter! Det är så självklart att alla skriver om senaste nytt -.- åh, vilken pucko skrev det där egentligen!?

Jag vet hur svårt det är att inte ta åt sig - men tänk på att det bara är ord, och den som skrev det mår inte dåligt alls. Så varför ska du göra det? Keep up the good work - och fortsätt precis som förut, för du äger!

Kram Sarah

2010-01-16, 16:17:39
Nadja

men skit i den personen. det är bara EN kommentar. en dålig. räkna istället hur många bra positiva du får. det är ju dem som räknas.



Keep it up!

2010-01-16, 17:00:13

Du vet att jag verkligen älskar din blogg och jag tycker du gör ett kanon jobb! Strunta i personen som skrev det och tänk bara på alla positva kommentarer du har fått. Förtsätt med det du gör, för det är ju trots allt det vi alla älskar! Kramar <3

2010-01-16, 21:28:05
Sandra (twilightsmycken, )http://blandminaord.blogg.se/

jag håller med Bella! strunt i den och räkna med oss :D kramar<3

2010-01-17, 12:40:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback