twilightstjärnor hjälper till med katastrofen i haiti!

Rachelle donerar blod till offren i Haiti! Hon må spela en elak vampyr i Twilight och New Moon men i verkligheten verkar hon vara en underbar person, det är inte alla -speciellt inte stora kändisar, som tar sig tid att hjälpa personer som behöver hjälp!



Den 22 januari ska George Clooney försöka få in pengar som oavkortat ska gå till offren i Haiti. I och med detta ska det göras reklamfilmer för att människor -ungdomar i synnerhet, ska se allvaret i katastrofen och högst upp på Georges lista på stjärnor han vill ha med i reklamfilmerna är Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner. Det kommer med andra ord att bli väldigt spännande att se om stjärnorna väljer att tacka ja till Georges förslag. Oavsett vilket kommer det med all säkerhet att bli en lärorik reklamfilm som kommer upp här så fort jag ser den :)

Nu kommer min fråga till ER, har ni gjort något för de katastrofdrabbade i Haiti?
Om inte, här finns flera hjälpnummer, de uppskattar all hjälp de kan få :)

UNICEF
RÄDDA BARNEN
PLAN
RÖDA KORSET
LÄKARMISSIONEN
LÄKARE UTAN GRÄNSER

Kommentarer
Nadja

Jag har skänkt pengar via sms!

2010-01-15, 19:09:59

Jag har hjälpt till! och det är jätte bra att du bryr dig erica! :D

2010-01-15, 21:36:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback