fan art

Förstår ni hur ofattbar otroligt duktig den här personen är? Jisses. Titta på bilderna nedan och kommentera vad ni tycker!
Finns det någon därute som tycker om att måla något Twilight-relaterat?? Skicka det isåfall gärna till mig så lägger jag upp det på bloggen! Samma sak med texter, dikter osv. Skulle verkligen vara jättekul! :)














Jag skulle gissa på att det här är i Breaking Dawn, när hon ser sig själv som vampyr för första gången. Det är en av scenerna jag ser fram emot otroligt mycket, gör inte ni? :)




Emmet och Rosalie


Rosalie.
-Om ni inte tycker att hon är lik Nikki tror jag att det är för att artisten har valt att måla Rose som hon beskrivs i boken :)


Jasper och Alice
-Jag älskar-älskar-älskar den här bilden. Båda är så otroligt vackra! Sådana som man skulle vara rädd att ens röra liksom.


Alice

Alla bilder och många fler hittar ni här!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback